fbpx

מרכז אגרות קודש - לכתוב לרבי חייגו: 08-9402444

בימים א-ה בין השעות 8:00-18:00

קשר כשר באמצעות אגרות קודש

מספרת למרכז אגרות קודש הגברת הניה לוינשטיין:

הגיעה אלי אישה חרדית למשרד ומאוד התלהבה לראות אצלי תמונה של הרבי. סיפרתי לה שאני מתכתבת עם הרבי ומקבלת תשובות מדהימות. היא ביקשה לשלוח מכתב. כתבה מכתב ארוך על המצוקה שיש לה בגלל שביתה הנשואה ניתקה קשר איתה ומאוד כואב לה.

נתתי לה לבחור ספר ולשים באקראי את המכתב. התשובה היתה נראית לי משונה היה כתוב "יש להיזהר במאכלות אסורים. לא ידעתי מה לעשות. הרי היא אישה חרדית ואני כלפי חוץ לא נראיתי דתיה. החלטתי לשאול את הרבי. לקחתי את הספר וביקשתי מהרבי תשובה ברורה. תשובת הרבי היתה "לפלא בעיני שמחפשים רמזים בזמן שפשוטו מספיק. חזרתי אל המכתב והיה גם כתוב שם שהגשמיים צריכים לכבד את הרוחניים״.

שאלתי אותה אם ביתה יותר רוחנית ממנה. והיא סיפרה לי שביתה התחרדה מאוד ומקפידה מאוד על כל מיני הכשרים מצחיקים. אז היא מוציאה את הדברים מהאריזות ואומרת לבת שלה שזה ההכשר שהבת רוצה. ובעלה של הבת חשד בה שהיא לא מקפידה לתת להם דברים עם הכשר נכון והם ניתקו את הקשר.

סיפרתי לה מה התשובה של הרבי "להיזהר במאכלות אסורים" ואמרתי לה שיש לי אחריות חרדיות וכשהן מגיעות אני קונה רק עם הכשר שמתאים להן. ושאני משאירה את הכיבוד באריזה כדי שיראו שאני מכבדת את ההכשרים שלהן.

אמרתי לה שתגיד לבת שלה שהיא התייעצה ונאמר לה להקפיד על ההכשרים של הבת ומעכשיו שהיא תבטיח לבת להגיש כיבוד בתוך האריזה כדי שהבת תראה שהיא מכבדת את ההכשרים של הבת.

עוד בנושא...

לכתוב לרבי באגרות קודש

קראו את הפסוקים: הַלְלוּ אֶת יְהוָה כָּל גּוֹיִם שַׁבְּחוּהוּ כָּל הָאֻמִּים. כִּי גָבַר עָלֵינוּ חַסְדּוֹ וֶאֱמֶת יְהוָה לְעוֹלָם הַלְלוּ יָהּ (תהילים ק״יז). 
מלאו את בקשתכם ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.