fbpx

מרכז אגרות קודש - לכתוב לרבי חייגו: 08-9402444

בימים א-ה בין השעות 8:00-18:00

סוף סוף חובקים בן

במשך שבע שנים עברו ירון וגלית את המסלול המפרך של זוג צעיר שמאוד רוצה ילדים, אך עדיין לא זכה לכך, הם עברו נסיונות שונים של טיפולים, סגולות, ומה לא. בנוסף לכל אלה, פנו מספר פעמים וביקשו את ברכת הרבי, הם קיבלו תשובות שונות, שתוכנן היה התחזקות בלימוד שיעורי החת"ת היומי (חומש, תהילים, תניא) לצד ברכות לזרעא חייא וקיימא. ירון מילא את הוראות הרבי והתחזק באמירת השיעורים, אך גלית עדיין התקשתה בכך. באותה תקופה אף פוטר ירון מעבודתו. הוא פנה לרב בורוכוב מ"מרכז אגרות קודש" וכתב לרבי באמצעות "אגרות קודש", ומיד למחרת התבשר שמחזירים אותו לעבודה סדירה.

בנוסף להתרוצצויות ולעוגמת הנפש המרובה, טיפולי הפוריות הם לא-פשוטים וכרוכים בעלויות עצומות של אלפי שקלים ויותר. באותה תקופה הם עברו טיפול יקר נוסף, בו תלו תקוות רבות. משקיבלו תשובה שגם הוא לא הצליח, קיימו התוועדות בביתם ולאחר מכן שוב כתבו לרבי. תשובת הרבי עסקה בברכה כללית, בדיקת התפילין והמזוזות ולימוד חת"ת. הם מאוד התפלאו, רק לפני כשלשה חודשים בדקו את המזוזות?! הפעם שלחו את המזוזות ל"לשכת הלכה למעשה" בבני ברק ותוצאות הבדיקה העלו שמפאת רטיבות בבית המזוזה, מזוזה אחת הייתה פסולה לגמרי, והשניה כשרה אך בקושי. הם מיהרו לקנות מזוזות חדשות והתחזקו שניהם בלימוד יום-יומי של שיעורי החת"ת. תוך זמן קצר התבשרו בבשורות טובות להן חיכו שנים כה ארוכות…

חלפו שבעה חודשים מתחילת ההריון וגלית לא חשה בטוב. היא הקיאה בצורה חריגה ומדאיגה, הרופאים במרכז הרפואי מיהרו לערוך בדיקות שונות, ומסקנתם הייתה כי יש להיערך לניתוח דחוף. ירון כתב לרבי באמצעות הרב בורוכוב, שמיהר להודיע כי הרבי נתן ברכה וביקש ממנו לשים כרטיס ובו "שיר המעלות" ליד היולדת. זמן קצר לאחר תחילת הניתוח יצאה האחות ובישרה על לידת בנם מנחם שלמה שיחי' לאורך ימים ושנים טובות. על אף שנולד פג במשקל מזערי, הצליח להתחזק במהירות שהפליאה גם את הרופאים. דומה היה שלצד שהייתו בפגיה, הייתה להם שליחות מיוחדת במחלקה. במשך ימי האשפוז חילקו לכל היולדות את כרטיסי "שיר המעלות".

עוד בנושא...

לכתוב לרבי באגרות קודש

קראו את הפסוקים: הַלְלוּ אֶת יְהוָה כָּל גּוֹיִם שַׁבְּחוּהוּ כָּל הָאֻמִּים. כִּי גָבַר עָלֵינוּ חַסְדּוֹ וֶאֱמֶת יְהוָה לְעוֹלָם הַלְלוּ יָהּ (תהילים ק״יז). 
מלאו את בקשתכם ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.