fbpx

מרכז אגרות קודש - לכתוב לרבי חייגו: 08-9402444

בימים א-ה בין השעות 8:00-18:00

הודעה מדהימה באמצע הניתוח

הודעה מדהימה באמצע הניתוח

ג'רמי ג'ורדן עבר ניתוח מסובך מאד. במהלך החלמתו התפתח אצלו זיהום חמור שהצריך ניתוח נוסף. הרופא המנתח שלו היה מחוץ לעיר באותם ימים, ומי שנקבע על ידי המרכז הרפואי לבצע את הניתוח השני היה רופא בשם דוקטור ס', אותו לא פגש מעולם.

הוא קיבל זריקת הרדמה כללית והניתוח החל. ואז בעודו שוכב על שולחן הניתוחים, התעורר לפתע ג'רמי, הוא חש כאב כלשהו והיה בהכרה מלאה. כאשר הביט בתקרה הוא ראה את הרבי, והרבי אמר כי הוא מבקש למסור לו הודעה מסוימת שעליו להעביר אל הרופא המנתח אותו באותם רגעים.

ההודעה היתה, שאם יתחיל ד"ר ס' להניח תפילין מדי יום, ייפסקו הבעיות הפוקדות את בתו הצעירה. הרבי הדגיש כי למרות שמדובר במקרה קשה ביותר, הנה בכל זאת תתוקן הבעיה כשיתחיל אבי הנערה להניח תפילין. ג'רמי אמר לרבי כי ימלא את בקשתו ויעביר את ההודעה.

תארו את התדהמה שהשתררה בחדר הניתוחים כאשר החולה, שהיה תחת השפעת סמי הרדמה חזקים, החל לפתע לדבר. האחות אמרה שהמנותח התעורר ושאלה מה לעשות. ד"ר ס' השיב שיש לתת לו מנה נוספת של חומר הרדמה. אך קודם שהדבר נעשה הרים ג'רמי את קולו וביקש מד"ר ס' שיתקרב לעברו כך שיוכל לראות את פניו.

המנתח עשה זאת ובעומדו קרוב אל ג'רמי שאל אותו אם הוא חש כאב כלשהו. הוא הסתקרן מאד אם החולה מחוסר ההכרה שלו אמנם יודע על המתרחש סביבו. והוא אכן הופתע לגלות כי ג'רמי שב להכרה מלאה. היה זה מקרה בלתי ידוע בכל ההיסטוריה הרפואית הכתובה.

ג'רמי אמר לדוקטור: אתה בוודאי תחשוב שיצאתי מדעתי, אך יש לי הודעה עבורך. האם אתה יודע מיהו הרבי מחב"ד? כן, שמעתי עליו, השיב הרופא. ובכן ראיתי אותו זה עתה והוא ביקש ממני למסור לך כי הבעיות מהן סובלת בתך תעלמנה אם תתחיל להניח תפילין מדי יום. האיש נראה כמי שהלמו רעם, אך לא איבד את עשתונותיו והמשיך בניתוח. הוא אמר לג'רמי כי בעוד דקות אחדות ייצא כבר לחדר ההתאוששות.

בשלבים האחרונים של הניתוח היה כאמור ג'רמי בהכרה מלאה והוא חש בשקט נפשי כאשר מילותיו של הרבי הוסיפו להדהד במחשבתו.

כאשר שהה ג'רמי בחדר ההתאוששות ניגש אל מיטתו ד"ר ס' והגיף מאחוריו את הווילון. הוא החזיק את ידו של גרמי ובעיניים דומעות אמר: "אני מאמין לך! הפעם האחרונה שהייתי בבית הכנסת הייתה במסיבת הבר מצווה שלי, מאז ועד היום לא התפללתי ולא עשיתי פעולה כלשהי המעידה על הכרה בקיומו של אלוקים. הבת שלי חולה במחלה קשה מאד וכיוון שאני רופא, אני מתוסכל מאד על כך שאינני יכול לעשות דבר למענה. אבל הבוקר התפללתי לאלוקים בפעם הראשונה לאחר שלושים שנה, והתחננתי אליו שיירפא אותה. אחר כך ביקשתי ממנו שאם הוא באמת קיים שיתן לי סימן כלשהו.ואז אתה התעוררת פתאום באמצע הניתוח ,והעברת לי את המסר ששלח לי הרבי. זה פשוט מדהים ובלתי ייאמן.

מיותר לציין שמיד לאחר שיחה זו הזדרז ד"ר ס' ורכש לעצמו זוג תפילין מהודרות והחל לפקוד מדי יום את בית הכנסת השכונתי שלו. בתוך שבועות אחדים הבריאה בתו לחלוטין ממחלתה הקשה.

(מתוך הספר "דורש טוב לכל עמו")

הודעה מדהימה באמצע הניתוח

 

עוד בנושא...

לכתוב לרבי באגרות קודש

קראו את הפסוקים: הַלְלוּ אֶת יְהוָה כָּל גּוֹיִם שַׁבְּחוּהוּ כָּל הָאֻמִּים. כִּי גָבַר עָלֵינוּ חַסְדּוֹ וֶאֱמֶת יְהוָה לְעוֹלָם הַלְלוּ יָהּ (תהילים ק״יז). 
מלאו את בקשתכם ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם.